Mihinköhän päivään mä näitä tj-lukuja lasken,tänään ainakin syyskuun 15.9 mutta pitää katsoa mille sen lentolipun nyt todella aion ostaa.

Odotan edelleen vastausta kv-koordinaattoriltamme kannattaako minun ostaa vain menolippu vaiko menopaluu. Luultavasti tulen kuitenkin käyttämään Finnairia enkä Malevia.

Varasin huomiseksi kampaajan ja pelkän leikkausajan, otan sitten ennen läksiäisbileitäni leikkauksen, värinpoiston tai värin, ripset ja kulmat jne. koko helahoidon että oon sitten Unkarissa edustava :)

Eilen katsoessani karmeaa sarjamurhaajadokkaria tuli ensimmäistä kertaa sellainen hyytävä olo, että entä jos en haluakaan mennä. Entä jos haluan jäädä tänne Akselin ja koiran kanssa, en voi jättää heitä 3kk. Entä jos joku kuolee, katoaa, rakastuu. ARGHGHGHGH! Tosin olin koko yön säikky sen dokkarin takia, kiitti vaan australialaiset tynnyrimurhaajat.

20.9 on tapaaminen kv-koordinaattorin kanssa ja toivon että viimeistään silloin selviää kaikki olennaiset faktat, kuten se mihin menen asumaan, haetaanko minut kentältä, koulutusohjelma, tukiasiat :) nyt on pitkään ollut "radiohiljaisuutta" koordinaattorin, kuin unkarilaistenkin puolelta, sillä on kesä ja ihmisillä loma eikä heitä kiinnosta mun harjoitteluasiani silloin ;)

 

http://www.varfurdo.hu/gallery/index.html

lwellness6.jpg