Mä en kyllä enää oikein tiedä mitä sanoa näistä unkarilaisista.

Tänään aamulla mun huoneeseen koetettiin tulla avaimilla 11, no heräsin siihen ja huutelin että mitähäh. No siellä oli joku hotellin henkilökunnan tyttö joka selitti mulle, että olenko tietoinen, että mun pitää vaihtaa huonetta.

En todellakaan ollut. Kysyin et täh, että nyt vai. No... yhdeltä. No, sit vaatteet päälle ja pakkaamaan takas 3kk kamoja kasseihin. Sain kamat pakattua ja lähdin respaan viemään avainta ja kysyin samalla, että voiskos joku nyt kertoa miksi mua muutetaan.

Toki. Olin 1,5vkoa sitten valittanut huonetovereistani jotka tulivat kämppään puoli viideltä ja alkoivat kokkailemaan ruokaa ja käyttivät esim mun kamoja huolimatta lapusta minkä olin pistänyt.  Se ei tietenkään merkannut, että nämä kyseiset huonetoverit olivat lähteneet yli VIIKKO sitten. No kysyin, että tarviiko mun nyt sit muuttaa vai mikä tää juttu on. Joo, vähän niinkö tarvis...

Eli nyt mä olen sit toisella puolella rakennusta, ahtaammassa kämpässä. Nyt mun ikkunasta ei näy yhtään mitään ja täällä on kuolemanhiljasta lukuunottamatta sitä että mulla on edelleenkin... _kämppis_. Jes. Voitto. Ei v---.

Laitoin Orsille mailia, että mitä hittoa, että eikö tänne soitettu siitä (olin itse paikalla kun soitto tapahtui) ettei mitään tarvitse muuttaa. En voi käsittää.

Tää alkaa olemaan jo niin tyypillistä unkarilaista sössimistä, ettei ole enää tosikaan.