Yritin upata muutamia kuviakin, mutta nyt joka ikinen latauspaikka vammailee mulle, kumma sinänsä että kaikki muut touhut toimivat normaalisti koneella :)

Täällä sitä ollaan, kaksikerroksisessa valkoisessa asuintalossa jossa on ihana rehevä piha, lämpötila on n. 23 ja mä tarvitsen ihan oikeasti aurinkorasvaa...

Tuntui ihan hirvittävän rankalta ja vieläkin tulee vähän vaikea olo hetkittäin, mutta tämä on sentäs vasta eka päivä joten yritän ajatella että kunhan hommat alkavat rullata niin tottumus lyö läpi, Tykkään ainakin tästä talosta ja asuinalueesta sikana.

Koiria on aitojen takana vähintään joka toisessa talossa ja kävin jo haistattamassa itseäni parilla kadulla ulkoilevalla valkoisella sekarotuisella.... minä ja terve itsesuojeluvaistoni mitä tulee koiriin ;) niiden haukkuminen lohduttaa, muistuttaa Töppiksestä.

Lento kesti n. 2,5h ja ajomatka Gyulaan parin lenksun kautta n. 3h. Sen jälkeen kävin vielä tutoroppilaani kanssa Tescossa ja haalin itselleni "ruokia" tosin on vatsa aika sekaisin kaikesta uudesta ja stressistä etten ole saanut syötyä kuin Suomesta tuomiani salmiakkipastilleja 3kpl ja minikokoisen jääkahvin.

Meinasin saada slaagin kun ilmoitettiin asuntolassa ettei netti toimi, mutta toimiihan tämä kun velho koneeni pystyy nappaamaan suojattoman verkon ;) Telkkuria tai jääkaappia ei omana ole, vain yhteisenä, mutta jos saan isommat huoneen niin nekin kuulemma järjestyvät.

Ainoa mutta oli hinta, 2000forinttia/yö eli n. 7,4 euroa. Se tekee melkein 222euroa kuussa joka on PALJON enemmän kuin mitä minulle ilmoitettiin. Laitoin Tiborille mailia asiasta... joutuuko tässä nyt heti kerjäämään perheeltä apuja häh?!

Tosi asioita pari: olen mä täällä pillittänyt kun pieni kakara kun on niin kauhea olla ilman Akselia ja Töpöskääni. Ehkä se menee ohi, sen on pakko :) RIpustin jo kivikovan sänkyni ylle kuvan jossa Akseli halaa "nukkuessaan" nappisilmäistä Töppötassuani.

Rakastan teitä.

 

Elina kurkistaa oikealla olevasta ikkunasta (Siis jos oisin siellä enkä kuvaamassa)

 

Yhteiskeittiön yleiskulma :)

 

Yleisolkkari/kasvihuoneisto :D

 

Sänkykulmaus huoneesta

Tietoasema jonka olen tosin sijoittanut nyt uusiksi pitkä sivu seinää vasten...

 

 

Löysin heti unkarilaisen Töppiksen naapurustosta :D

 

Random naapureita ;)