Nyt kattilassa porisee possupapugulassi tölkistä, joten ehkä sen myötä hieman rauhoitun. Nälkäisenä tuppaa kiukku kuohahtamaan.

Eniveis long story short, tässä on tällainen löyhä aikatauluni Unkarissa

25.9 - 16.10 Gyula kylpylä

19.10 - 13.11 Agárd markkinointiosasto, koulutusosasto

16.11 - 4.12 Györ terveys, lääketiedepuoli

7.12 - 10/11.12 Gyula hotelli Erkel

Nyt näyttäisi siis vähän siltä, että Akselin aikana olen Agárdissa mikä on toisaalta mukava, koska se on kaikista lähinnä Budapestiä, sitten taas perheen vierailun aikana olisin mitä luultavammin Györissä. Gyulassa tulen totaalina viettämään aikaa 4-5viikkoa jos nyt lasketaan mukaan se, mitä täällä olen pyörinyt tyhjänpanttina.

Hieman tarkemmin siis:

Vko 1 16.9-20.9 Hengailua

Vko 2 21.9-27.9 Hengailua, tiistaina tapaaminen kylpylöiden johtajan kanssa, torstaina opiskelijajuhlat ja perjantaina harjoittelu alkaa tutustumisella

Vko 3 28.9 - 4.10 Gyulan spassa harjoittelua

Vko 4 5.10-11.10 Gyulan spassa harjoittelua

Vko 5 12.10-18.10  Gyulan spassa harjoittelua, muutto Agárdiin

Vko 6 19.10 - 25.10 markkinointiosasto Agárdin kylpylässä

Vko 7 26.10 - 1.11 koulutusosasto Agárdin kylpylässä

Vko 8  2.11 - 8.11 Akseli, vapaaviikko, reissu Budapestiin

Vko 9 9.11-15.11 Agárdin kylpylässä harjoittelua

Vko 10 16.11-22.11 Mahdollinen lisäviikko Agárdissa tai Györin kylpylä

Vko 11 23.11-29.11 Györin kylpylä

Vko 12 30.11-6.12 Györin kylpylä, perhe vierailulle Györiin?

Vko 13. 7.12-10/11.12 Gyula, Hotelli Erkel. Kotiinpaluu!

Minua ollaan myös roudaamassa takaisin Gyulaan, koska olen jonkinnäköinen yliopistosodan välikappale ;) Gyulan sossupuoli siis majoitti minut Csabaan saman yliopiston ekonomiapuolelle, mutta sossupuoli ja ekonomiapuoli eivät tule toimeen keskenään, joten Gyulan sossupuolen johtaja haluaa minut takaisin Gyulaan ja koettaa etsiä nyt minulle edullista hyvää majoituspaikkaa Gyulassa. Huoh... sillä lailla. Gyula -Csaba - Gyula - Agárd - Budapest - Agárd - Györ - Gyula - Helsinki :D

Koetan omaksua tätä laid back keskieurooppalaista asennetta, mutta aikataulujen löysyys ja muu kiristää pinnaa aika huolella :D kaikkea "Voidaan katsoa sitten".

Nyt pitäisi vielä illan aikana kirjoittaa mun Agárdin/Györin yhteyshenkilölle kirje, mitä toivoisin harjoittelultani siellä. Saattaa olla että olen hieman pidempään Agárdissa koska olen enemmän kiinnostunut markkinointipuolesta.

Eli vielä ei tullut ihan selväksi mitä tulen tekemään, he haluavat ensin tietää mitä haluaisin tehdä...

Saattaa olla että unohdan tässä nyt jotain koska olen niin helkkarin nälkäinen, mutta lisään myöhemmin jos jotain helmeä unohtui.