Elikäs nyt olen puhunut Agárdin yhteyshenkilönkin kanssa, joka on 25vee Luca (nainen). Tulen asumaan tuollaisessa bed&breakfastissa joka on kyllä HUIKEAN paljon kalliimpi kuin Békéscsaban asuntola tai edes Gyulan ensimmäinen kämppä. 16-18euroa/yö! Noh, laskin sitten nopsakkaa mitä käy jos Györissä on samanlaiset taksat ja kun tulen vielä asumaan Gyulassakin 1-2vkoa loppuajastani ja tulin tulokseen, että joudun lainaamaan rahaa Akselilta - jonka sitten teinkin.

Plus että saan oman huoneen ja siellä on langaton netti :)

Se on vielä epäselvää, miten tämä viikkojako nyt tulee toteutumaan, sillä Lucan mukaan lähden jo 30.11 takaisin Gyulaan, mikä on hieman ongelmallista koska olemme sopineet, että koko perhe tulee kyläilemään Györissä 3.-6.12 joka oli alunperin sovittu viimeiseksi viikokseni Györissä. Puhun asiasta Tiborin kanssa huomenna. Joko saan sen joulukuun ekan viikon vapaaksi Györissä tai sitten tulen Gyulaan ja ihmiset joutuvat tulemaan sinne :((

Tämän uuden jaon mukaan olen siis viikon täällä vielä, 19.11 siirryn Agárdiin jossa olen vain 2viikkoa, sitten on vapaa viikkoni Akselin kanssa (puolet Agárdissa ja puolet BP:ssä) ja Budapestistä siirryn suoraan Györiin jossa olen 3viikkoa Györissä... ja katsoo nyt olenko sitten 1 vaiko 2 viikkoa Gyulassa.

Toinen epäselvyys on se, että jos siirryn vasta 19.11 ja "sopimukseni" täällä hostellissa loppuu 18.11 missä sitten tulen asumaan sen yhden yön.

Akseli saa Agárdin vierailunsa ajan asua mun kanssa samassa kämpässä :)

Aloitin eilen työstämään raporttiani suomalaisista ja Spasta, joka pitäisi siis olla tehtynä tämän viikon loppuun mennessä.

Nyt on pari päivää jurppinut vähän enemmän, ei ole mitään rutiineja, nukun koko ajan ja olen väsynyt ja kärttyinen.  Kaipaan myös koiranulkoilutusta ja suomalaista kahvia.

Töppistä on ikävä... :(

Ja älkää ihmetelkö, että miksi mä täällä olen jos olen jatkuvasti kyllästynyt ko. paikkaan :D olen harvemmin koneella päivittelemässä niitä hyviä fiiliksiä, koska sillon on yleensä jotain virkistävää menoa ja tekemistä, että kyllä sitäkin löytyy.