Mulla on laadittu hyvin monimutkainen kaavio wordiin, johon on lueteltu ihan kaikki mitä aion pakata mukaan ja mitä olen jo pakannut.

Minulla on eri sarakkeet "paperiasioille", omille tavaroilleni, Töppiksen tavaroille, Akselin ja minun yhteisille tavaroille - jotka sisältävät siis vain ja ainoastaan vuodevaatteet :D 

Ahdistusta lisää vain ne tavarat, joita en voi vielä pakata, mutta jotka ovat silti listalla ja huutavat sieltä punaisena. Esimerkiksi tilaa vievä meikkilaukku, hygieniatuotteet, alusvaatteet, kengät, käsimatkatavaroihin menevät paperit jne.

Ongelmia tuottavat myös kirjat. Unkarissa ei löydy mittavasti englanninkielistä kirjallisuutta, joten olen lähinnä sen varassa mitä kotoa roudaan ja ne jotka tuntevat minut tietävät että luen ihan... hlvetisti. Yleensä luen 1-4 kirjaa viikossa ellen ole erittäin kiireinen jolloin saatan nukkua kirjanlukemisten ohi.

Huhuh... onneksi Maleville saa vielä 23kg tavaraa ;) Yritän silti selvitä reilusti alle kuten viimekin vuonna, mutta tänä vuonna se tuntuu olevan vaikeampaa, ehkä siitäkin syystä että olen tietoinen siitä, että tulen asumaan vain yhdessä paikassa ja käymme varmasti enemmän ulkona Akselin kanssa, kuin yksin ollessani.

Lähtö on tiistaina n. kello 14, kone nousee 16.40 ja Budapestiin saavumme 18:05. Sieltä saamme kyydin cromelta ja cromen isältä Agárdiin, jossa tapaamme Lucan ja menemme talollemme.

Unkarissa pitää vielä hoitaa mm. Internetin hankkiminen.

Koetan olla ajattelematta Töppiksen lentomatkaa ja muita kommervenkkejä joita saatamme kohdata, koska muuten alan vain turhaan hermoilla ja vitkastella asioissa.