Mä olen nyt ihan kurkkuani myöten täynnä näitä ihmisiä
23:07    
23:07 EK05 ensin
sanotaan, että maksan 50-70e/kk vuokraa, no, ei toteutunut ekassa
paikassa, mut siirrettiin asuntolaan joka oli tosi kiva mutta mulla oli
3 kämppistä sillä hinnalla. Sit vaihdoin kaupunkia, maksoin 10e/yöstä
siitä että asuin perheessä... eli yksityisyys aika... non.
23:08 EK05 Nyt vaihdoin kaupunkia, jossa maksan 15/yö - no mulle luvattiin oma huone, keittiö ja kylppäri
23:08 EK05 20min sinne tänne sisään käveli 2 naisihmistä jotka jakavat ton minimaalisen keittiön ja kylppärin mun kanssa
23:08 EK05 sen lisäksi ettei mua kukaan luvatusta huolimatta edes hakenut asemalta vaan maksoin taksin tänne ite
23:09 EK05 mitä
vittu, ensinnäkin minkä helvetin takia mä maksan 420e kääpiökokoisesta
huoneesta kun se on 40e enemmän kuin mun vuokraosuus HELSINGIN asunnosta
23:09 EK05 toisekseen
minkä helvetin rahapussin päällä ne luulee mun istuvan, mä olen
opiskelija enkä ansaitse tästä vaihdosta oikeastaan mitään, maksan itse
lentolippunikin tänne
23:10 EK05 lähti aika helvetin äkästä mailia kahdelle edelliselle kontaktihenkilölle että MITÄ HELVETTIÄ
23:11 EK05
olen niin kurkkuani myöten täynnä sitä ettei täällä pelaa mikä mitä
luvataan tai annetaan aikatauluksi ja kaikki kohauttelee olkiaan että
en mää tiedä kysy tolta
23:12 EK05
olen saatana täysin vieraassa maassa jossa pari urpoa puhuu edes
englantia ja koetan olla mahd. joustava ihan kaikessa mutta en edes
helvetti vaadi paljon ja silti
23:13    
23:14 EK05 pikkusen ehkä nyt tunteet pinnassa, mutta mulla alkaa olla jo aika finaalissa tää joustavuus-osuus...
23:14    
23:16 EK05 Niin tietenkin sen lisäksi, että Kela päätti vähentää mun asumislisää Unkarin _alhaisen_ vuokratason vuoksi ja että mulla painaa joulukuussa oikeusjuttu niskassa.... huoh, koska saa kuolla kupsahtaa?

Eihän toki unohdeta sitä, että hostelli on blokannut esimerkiksi mirccini ja joudun käyttämään vammaista chattiohjelmaa pitääkseni yhteyttä kehenkään.